مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:002019-11-27سياسي

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد به برخی مسؤولان عالی رتبه کشور منعکس شد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفری که به تهران داشتیم مشکلات کهگیلویه و بویراحمد به برخی مسؤولان عالی رتبه کشور منعکس شد و خواستار توجه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در دیدارهای فشرده خود با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، جمشید انصاری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور استخدامی و همچنین وزیر آموزش و پرورش دیدار و خواستار توجه، پشتیبانی و نگاه ویژه دولت برای رونق و توسعه بیش از پیش این استان شد.

کلانتری ضمن بیان دغدغه ها، مشکلات، نارسایی ها و انتظار توجه و کمک بیشتر این مقامات همچنین از آنها برای سفر به کهگیلویه و بویراحمد و آشنا شدن با مشکلات و رصد نزدیک طرح ها و بخش های مربوطه نیز دعوت بعمل آورد.

وی در دیدار خود با رییس بنیاد مستضعفان بر ضرورت شتاب بخشی طرح های محرومیت زدایی در شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی بعد از قلعه گنج کرمان تاکید کرد و خواستار سفر فتاح به استان کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان شد.

کلانتری یادآور شد: با اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط بنیاد برکت وابسته به بنیاد مستضعفان از جمله در حوزه اشتغال پایدار، تقویت تولید، راه اندازی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط و تقویت بخش های زیربنایی، کشاورزی و دامپروری به ویژه در روستاها و حمایت از فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد به برخی مسؤولان عالی رتبه کشور منعکس شد

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد به برخی مسؤولان عالی رتبه کشور منعکس شد