مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 04:052019-11-27حوادث

70 درصد زندانیان بندرعباس مرتبط با مواد مخدر هستند


دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان گفت:70 درصد زندانیان بندرعباس به طور مستقیم یا غیر مستقیم به مواد مخدر ارتباط دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم فرهادی نیا سه شنبه شب در جلسه کمیته تخصصی فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر استان هرمزگان اظهار داشت:استان هرمزگان یک استان متفاوتی است.

به طور مثال طی طرح ضربتی درمان در استان هرمزگان، در 48 ساعت تعداد 678 معتاد از خیابان شهر بندرعباس جمع آوری کردیم که 16 استان کشورسهمی در بین معتادین جمع آوری شده شهر بندرعباس داشتند.

وی افزود: استان هرمزگان جزو استان های اولویت دار برای مقابله با مواد مخدر است.

چون قاچاق مواد مخدر از مرز آبی، و همجواری با استان های درگیر حمل مواد و مهاجرپذیر بودن این استان، این استان را درگیر معضلات متعدد اجتماعی کرده است.

فرهادی نیا با بیان اینکه در استان 100 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط می شود، اضافه کرد: انواع گوناگون پرونده ها با موضوع مواد مخدر در استان تشکیل شده است می شود به گونه ایی که 70 درصد زندانیان بندرعباس به طور مستقیم یا غیر مستقیم به مواد مخدر ارتباط دارد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان هرمزگان ادامه داد: طرح یاری گران زندگی در سه محور حوزه فرهنگی و پیشگیری، درمان و کاهش آسیب و صیانت از معتادین بهبود یافته در استان شروع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد زندانیان بندرعباس مرتبط با مواد مخدر هستند

70 درصد زندانیان بندرعباس مرتبط با مواد مخدر هستند