مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:502019-11-26سياسي

نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه بسیج استوار سازد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتمادی است که نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه آن استوار سازد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتمادی است که نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه آن استوار سازد.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم حماسه اقتدار و شکوه پایداری بسیجیان کلانشهر تبریز، اظهار کرد: بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی، لشکر مخلص خدا و اهل گمنامی و بی نشانی است.

وی با بیان این که بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است، بیان کرد: بسج بهترین مدافع اسلام و انقلاب بوده و نیروی کارآمد برای همه میدان ها است؛ از این رو تا بسیج است این نظام شکست نخواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با اخلاص کامل در تمامی میدان های سخت و بحران حضور فعال داشته است؛ به طوری که اگر حضور بسیج در دوران دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت کشور معلوم نبود.

حجت الاسلام آل هاشم متذکر شد: بسیح فراتر از اختلاف طبقاتی، شکاف نسلی، منازعات مذهبی و حتی رقابت های سیاسی باید قرار گیرد.

وی شکل گیری بسیج را بر پایه ایدئولوژی انقلابی دانست و گفت: بسیج متعالی تر از آن است که درگیر اختلافات باشد، بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه بسیج استوار سازد

نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه بسیج استوار سازد