مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:362019-11-26سياسي

افعی مواد مخدر در زیر پوست شهر در حال خزیدن است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: برای آنکه آمار معتادین متجاهر ارایه شود باید در ابتدا تعریف ما از معتاد متجاهر مشخص شود و سپس آمار براساس آن تعریف ارایه گردد.

- محمدصادق بصیری عصر امروز پنجم آذرماه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه معضل مواد مخدر یک ناآرامی در زیر پوست شهر بوده که در حال رشد است افزود: افعی موادمخدر به صورت خزنده در زیر پوست شهر درجریان می باشد و اگر به موقع برای آن چاره اندیشی نکنیم به همه ما آسیب خواهد رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: از دیروز طرح پاکسازی توسط نیروی انتظامی در هفت شهرستان جنوبی استان اجرایی شده که در این راستا تاکنون 900 کیلو مواد مخدر و تعدادی سلاح نیز کشف شده است لذا اگر همیشه این گونه مبارزه کنیم به موفقیت خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای آنکه آمار معتادین متجاهر ارایه شود باید در ابتدا تعریف ما از معتاد متجاهر مشخص شود و سپس آمار براساس آن تعریف ارایه گردد.

بصیری با اشاره به راه اندازی کمپ ماده 16 توسط سپاه، عنوان کرد: طرح سپاه برای درمان معتادین می تواند یک الگو مناسب برای کشور شود بنابراین انتظار داریم از سوی بهزیستی استان کرمان هرچه زودتر مجوز اصولی این کمپ صادر شود تا بتوانیم مجوز بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افعی مواد مخدر در زیر پوست شهر در حال خزیدن است

افعی مواد مخدر در زیر پوست شهر در حال خزیدن است