مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 15:552019-11-25سياسي

رفع محرومیت با مشارکت مردم/ قرارگاه پیشرفت و آبادانی خط مقدم محرومیت زدایی است


عضو کارگروه اشتغال و طب اسلامی قرارگاه پیشرفت و آبادانی چهارمحال و بختیاری گفت: سازوکار این قرارگاه رفع محرومیت با مشارکت خود مردم مناطق محروم است به این معنا که توانمندی در مردم ایجاد شود و دست به دست هم برای رشد و پیشرفت اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، همزمان با هفته بسیج نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در فرهنگسرای شهرکرد برپا شده است؛ یکی از غرفه های نمایشگاه متعلق به قرارگاه پیشرفت و آبادانی چهارمحال و بختیاری است.

در جریان بازدید از این غرفه با یکی از اعضای کارگروه اشتغال و طب اسلامی این قرارگاه گفت وگو کردیم.

محمد مطهری با بیان اینکه فلسفه تأسیس قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی است، گفت: آبادانی در توضیح ایشان بر پنج محور فرهنگی و مذهبی، تعلیم و تربیت، اشتغال، زیرساخت و سلامت استوار است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سراسر کشور فعال است و سازوکار آن رفع محرومیت با مشارکت خود مردم مناطق محروم است به این معنا که توانمندی در مردم ایجاد شود و دست به دست هم برای رشد و پیشرفت اقدام کنند.

عضو کارگروه اشتغال و طب اسلامی قرارگاه پیشرفت و آبادانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه سال است در این قرارگاه با تمرکز بر موضوع اشتغال مشغول کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت با مشارکت مردم/ قرارگاه پیشرفت و آبادانی خط مقدم محرومیت زدایی است

رفع محرومیت با مشارکت مردم/ قرارگاه پیشرفت و آبادانی خط مقدم محرومیت زدایی است