مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:502019-11-25سياسي

عضویت رایگان 26 هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان اصفهان


26 هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان اصفهان رایگان عضو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: با طرح عضویت رایگان سراسری در کشور در 25 آبان ، 26 هزار نفر در قالب این طرح در کتابخانه های عمومی این استان رایگان عضو شدند که این تعداد عضو در مقایسه با سال های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است.

امیر هلاکویی افزود: این استان در مجموع با 305 کتابخانه عمومی شامل 189 کتابخانه عمومی نهادی، 112 کتابخانه عمومی مشارکتی، چهار کتابخانه عمومی مستقل از لحاظ کمیت، استان اول کشور در تعداد کتابخانه های عمومی است.

امیر هلاکویی با اشاره به مهم ترین شاخص ها در باب کتابخانه های عمومی یعنی تعداد عضو، تعداد امانت، تعداد جلد کتاب، انجام فعالیت های فرهنگی و تعداد کتابخانه ها گفت: استان اصفهان سال گذشته با حدود سه میلیون جلد امانت کتاب، 305 باب کتابخانه عمومی، از لحاظ تعداد کتابخانه و امانت رتبه نخست کشور و با دارا بودن 200 هزار نفر عضو فعال و مجموع 600 هزار نفر عضو رتبه دوم کشور از حیث تعداد عضو را داراست.

وی گفت: همزمان با بیست وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار حال خوش خواندن در استان اصفهان هزار و 200 برنامه فرهنگی در کتابخانه های مختلف این استان همچون نشست های کتابخوان، جلسات نقد و بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان 26 هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان اصفهان

عضویت رایگان 26 هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان اصفهان