مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 05:452019-11-24سياسي

رییس جمهور موقت بولیوی لایحه عفو مورالس را رد کرد


رییس جمهور موقت بولیوی لایحه ارائه شده به مجلس علیا برای مستثنی کردن اوو مورالس از پیگردهای قانونی و کیفری را رد کرد.

- اوو مورالس رییس جمهور موقت بولیوی لایحه ارائه شده به مجلس علیا برای مستثنی کردن اوو مورالس از پیگردهای قانونی و کیفری را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت موقت بولیوی پرونده کیفری را علیه اوو مورالس، رییس جمهور سابق این کشور به اتهامات تحریک ناآرامی ها و فعالیت های تروریستی علیه دولت کنونی باز کرده است.

به علاوه، مجلس علیا بولیوی اوایل روز شنبه پیروزی مورالس در انتخابات ریاست جمهوری 20 اکتبر سال جاری میلادی را باطل اعلام کرد.

جینین آنی یز، معاون سابق رییس سنا و قانون گذار اپوزیسیون که پس از فرار مورالس به مکزیک در تاریخ 10 نوامبر سال جاری میلادی خودش را به عنوان رییس جمهور موقت بولیوی اعلام کرد، لایحه ارائه شده به مجلس علیا برای مستثنی کردن اوو مورالس از پیگردهای قانونی و کیفری را رد کرد.

آنی یز گفت: ما به طور قاطع تایید کردیم که دولت من هیچ سیاستمدار، اتحادیه یا رهبر مدنی را تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد داد اما در عین حال صریحا اعلام کردیم هر کسی مرتکب جرم شده، قانون را به سخره گرفته و مرتکب سوء استفاده و بدرفتاری شده مورد هیچگونه عفوی قرار نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور موقت بولیوی لایحه عفو مورالس را رد کرد

رییس جمهور موقت بولیوی لایحه عفو مورالس را رد کرد