مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:352019-11-23سياسي

پاسخ سخت به مداخله کشور های منطقه در آشوب های اخیر


اگر ثابت شود کشور های منطقه در مسائل داخلی ایران دخالتی انجام دادند و باعث آسیب به مردم و کشور شده باشند، حتماً پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ اسحاق جهانگیری در ادامه سخنان خود در جلسه ستاد تنظیم بازار، افزود: آمریکایی ها بعد از سال 97 که تحریم های جدید را بازگرداندند، خیلی روی این موضوع تبلیغ کردند که ایرانی ها دهه چهارم انقلاب و جشن انقلاب خود را دیگر نخواهند دید.

وی با بیان اینکه طراحی آمریکایی ها این بود که با فشار تحریم ها، اقتصاد ایران را ویران کنند، گفت: آن ها نتوانستند و موفق نشدند، پس راه را عوض کرده و فکر می کنند که می توانند با دخالت های بیجا، موفق شوند.

معاون اول رییس جمهور افزود: کشور های منطقه نیز باید بدانند که اگر سر نخی پیدا شود که نشان دهد آن ها دخالت هایی در مسائل داخلی ایران برای ایجاد آشوب داشتند، روز خوش در منطقه نخواهند دید.

آقای جهانگیری با بیان اینکه ایران جایی نیست که بتوان با آن شوخی های اینچنینی کرد، گفت: باید با نهایت ادب و احترام با ایران رفتار شود و اگر معلوم شود دیگران در مسائل داخلی ایران دخالتی داشتند که باعث آسیب به ایران و ملت ایران شده است، حتماً پاسخ سختی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سخت به مداخله کشور های منطقه در آشوب های اخیر

پاسخ سخت به مداخله کشور های منطقه در آشوب های اخیر