مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 03:002019-11-22اقتصادي

مردمی که قربانی انتخاباتی روحانی شدند / سیاه و سفید سهمیه بندی سوخت


محدثه لک؛ بنزین دونرخی فساد ایجاد می کند، به همین دلیل آن را تک نرخی کردیم شاید عجیب باشد وقتی گفته شود این جملات متعلق به حسن روحانی در سال 95 است.

- روحانی، سال 95 به جهت حفظ محبوبیت و شعار های انتخاباتی دونرخی کردن بنزین را فسادزا و این روز ها که دولت با کسری بودجه مواجه است آن را به نفع مردم می داند باید شفاف سازی پیرامون مزایا و ناگزیر بودن از اجرای این طرح اتفاق بیفتد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- محدثه لک؛ بنزین دونرخی فساد ایجاد می کند، به همین دلیل آن را تک نرخی کردیم شاید عجیب باشد وقتی گفته شود این جملات متعلق به حسن روحانی در سال 95 است.

درست زمانی که چندین سال از حذف یارانه بنزین در دولت دهم می گذرد و مزایای این طرح در کاهش مصرف سرانه بنزین و میزان قاچاق نمود پیداکرده است، در آن سال روحانی در ادعایی عجیب سهمیه بندی بنزین را فسادزا معرفی می کند و تک نرخی کردن مجدد بنزین کلید می خورد.

اما همین چند روز اخیر ورق برمی گردد و رییس جمهور دونرخی کردن و سهمیه بندی بنزین را به نفع مردم می داند! فارغ از آن که روحانی، سال 95 به جهت حفظ محبوبیت و شعار های انتخاباتی دونرخی کردن را فسادزا و این روز ها که دولت با کسری بودجه مواجه است آن را به نفع مردم می داند باید شفاف سازی پیرامون مزایا و ناگزیر بودن از اجرای این طرح اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی که قربانی انتخاباتی روحانی شدند / سیاه و سفید سهمیه بندی سوخت

مردمی که قربانی انتخاباتی روحانی شدند / سیاه و سفید سهمیه بندی سوخت