مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 22:402019-11-22سياسي

سروش: مکانی برای تجمعات مردم تعیین شود


یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که باید مکانی برای تجمعات مردم در نظر گرفته شود تا شاهد کشیده شدن اعتراضات به کف خیابان ها نباشیم.

- ابوالفضل سروش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجمعات اخیر در اعتراض به اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: از زمان دولت آقای خاتمی همواره این بحث مطرح بود که باید مکانی مشخص وجود داشته باشد تا مردم در صورت داشتن نقد و یا اعتراضی در آنجا جمع شده و صحبت هایشان را بیان کنند، مکانی که می تواند محلی برای میتینگ احزاب یا ان.

جی.

اوها هم باشد.

از آن زمان تاکنون طرح های مختلفی ارائه شده اما به نتیجه نرسیده است متاسفانه هر وقت مشکلی برای کشور رخ می دهد و با ناهنجاری مواجه می شویم دوباره یادمان می افتد که باید مکانی برای برگزاری تجمعات وجود داشته باشد اما بعد از تلاش دو سه ماهه نتیجه ای حاصل نمی شود.

وی ادامه داد: دلسوزان تاکید بر وجود مکانی برای برگزاری تجمعات دارند اما برخی تنگ نظری ها و سنگ اندازی ها مانع می شود، همان ها امروز باید بیایند و جواب دهند که چطور می خواهند با اعتراضاتی روبرو شوند که به کف خیابان ها کشیده شدند انگار این بی تدبیری ها تمام شدنی نیست.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم کردن بسترهای لازم برای طرح اعتراضات و انتقادات مردم به اصلاح قیمت بنزین تصریح کرد: باید حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش: مکانی برای تجمعات مردم تعیین شود

سروش: مکانی برای تجمعات مردم تعیین شود