مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 20:502019-11-22سياسي

همکاری 700 مبلغه با تبلیغات اسلامی لرستان


مسئول امور بانوان ادراه کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: 700 مبلغه لرستان در سامانه سجام ثبت نام کرده و با این اداره کل همکاری دارند.

- لیلا کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به همکاری 700 مبلغه با اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، گفت: علاوه براین جمعیت بانوان فرهیخته به عنوان یک کار تشکیلاتی در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به همکاری 60 بانو با اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در قالب جمعیت بانوان فرهیخته، عنوان کرد: اعضای این جمعیت از نظر سطح تحصیلات فوق لیسانس به بالا بوده و با کل ادارات و مردم سطح جامعه تعامل دارند.

کریمی ادامه داد: ممکن است یک کارشناس نتواند با تمام مردم ارتباط برقرار کند، بنابراین این جمعیت که عمدتاً فوق لیسانس به بالا هستند و کار فرهنگی تبلیغی انجام می دهند، در جلسات و گردهمایی ها شرکت کرده و آسیب های اجتماعی ـ فرهنگی را بررسی می کنند.

مسئول امور بانوان ادراه کل تبلیغات اسلامی لرستان، هدف از تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته لرستان را تلاش جهت ارتقاء سطح فرهنگی بانوان دانست و افزود: تلاش ما این است که از ظرفیت خانم های فرهنگی و باسواد در این راستا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اعضای جمعیت بانوان فرهیخته باتوجه به حضوری که در سطح جامعه دارند نظر و ایده می دهند و سازمان تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 700 مبلغه با تبلیغات اسلامی لرستان

همکاری 700 مبلغه با تبلیغات اسلامی لرستان