مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 20:302019-11-22اقتصادي

حال و احوال این روزهای اهالی ساختمان سوخته


« خانم خبرنگار از این دستگاه های سوخته و 8میلیارد سرمایه بر باد رفته من فیلم بگیر تا به دست آنکه باید برسد و از قول ما بگو این بار هم باختی آقای ترامپ! این خاکسترها نتیجه حمایت های دروغین تو از مردم ایران است .

- صاحب آزمایشگاه می گوید: خانم خبرنگار از این دستگاه های سوخته و 8میلیارد سرمایه بر باد رفته من فیلم بگیر تا به دست آنکه باید برسد و از قول ما بگو این بار هم باختی آقای ترامپ! این خاکسترها نتیجه حمایت های دروغین تو از مردم ایران است .

مجله فارس پلاس: در چشم بر هم زدنی 8میلیارد سرمایه زندگی ات دود شود، 25 جوان بیکار شوند، پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاه که شاید تهیه آنها در شرایط سخت اقتصادی و وضعیت تحریم ها غیرممکن باشد بسوزد و خاکستر شود، نمونه آزمایش صدها بیمار نابود شود و تو شرمنده همه آنها شوی.

این حال و روز  متولیان یکی از آزمایشگاه های مهم جنوب تهران است در ساختمانی 5 طبقه که  چند روز قبل، یکجا در آتشی که اغتشاشگران به راه انداختند، سوخت.

این روزها که تب ناآرامی ها فروکش کرده تازه زخم اهالی این ساختمان که قربانی کاسبان اعتراضات شدند سرباز کرده است و  حال و احوالشان ناکوک ناکوک است.

از یک ساختمان 5طبقه فقط ویرانه ای غیرقابل سکونت باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و احوال این روزهای اهالی ساختمان سوخته

حال و احوال این روزهای اهالی ساختمان سوخته