مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 17:302019-11-22اقتصادي

برخورد قاطعانه با افزایش قیمت اجناس و بهای خدمات در خنداب


تاکنون گزارشی از افزایش قیمت کالا در شهرستان نداشتیم، تنها 2 مورد افزایش بهای خدمت حمل ونقل مسافر بوده که قاطعانه با آن برخورد شده است.

- عبدالرضا حاجعلی بیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به برخورد صریح و قاطع با افزایش قیمت کالا و خدمات در شهرستان خنداب اظهار کرد: تاکنون گزارشی از افزایش قیمت کالا در شهرستان نداشتیم، تنها 2 مورد افزایش بهای خدمت حمل ونقل مسافر بوده که بر اساس گزارش های مردمی، قاطعانه با آن برخورد شده است.

وی افزود: با توجه به پایین بودن بضاعت سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان و نبود شعبه دائمی تعزیرات(شعبه تعزیرات حکومتی به صورت سیار و مشترک با شهرستان شازند است) گشت ویژه ای از ظرفیت شهرستان شامل بسیج، آموزش و پرورش، اصناف و دستگاه های دولتی تشکیل شده است.

فرماندار خنداب تصریح کرد: این گشت به همراه تیم های بازرسی موجود در شهرستان کار خود را از روز گذشته آغاز کرده و نظارت کامل بر قیمت اجناس و بهای خدمات در شهرستان دارد، دهیاران نیز در روستاها موظف به ارائه گزارش از روند قیمت اجناس هستند.

حاجعلی بیگی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مجموعه مدیریتی شهرستان در خصوص فصل سرما نیز گفت: با توجه به بارش برف خوب در شهرستان خنداب، مجموع بارندگی از ابتدای سال آبی امسال تاکنون در شهرستان به 100 میلی متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با افزایش قیمت اجناس و بهای خدمات در خنداب

برخورد قاطعانه با افزایش قیمت اجناس و بهای خدمات در خنداب