مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 15:302019-11-22فرهنگي

تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»


دبیر جشنواره شهر و رسانه از تمدید مهلت ارائه اثر به این جشواره تا 30 آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دبیرخانه جشنواره شهر و رسانه ، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به قطعی اینترنت و نیز با هدف فراهم کردن امکان بیشتر برای تولید و انتشار آثار مرتبط با موضوعات جشنواره، پس از طرح موضوع در شورای سیاست گذاری، مهلت ارائه اثر به مدت یک ماه و تا سی ام آذر98 تمدید شد.

او با بیان اینکه تا پایان روز شنبه، 30 آذر داوطلبان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره شهر و رسانه ارائه کنند، یادآور شد: بازه زمانی انتشار آثار از 13 آذر 96 تا 30 آبان 98 بود که با تصمیم شورای سیاست گذاری جشنواره، اهالی محترم رسانه می توانند آثار خود را که تا پایان آذرماه سال 98 منتشر می شود، برای شرکت در جشنواره ارائه کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به تماس های خبرنگاران شهرهای مختلف کشور درباره شرایط شرکت در جشنواره شهر و رسانه، گفت: خبرنگاران سراسر کشور در صورتی که مطالبی مرتبط با تبریز تولید و منتشر کنند، می توانند آثار خود را با رعایت شرایط، به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

حاجی زاده یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب های خبر، گزارش، گفت و گو، یاداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»

تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»