مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 13:402019-11-22سياسي

مدیران اجرایی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند


در مراسم اختتامیه مجمع عمومی ABU (اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه) که امروز (22 نوامبر) برگزار شد، نمایندگان شبکه «کی بی اس» کره جنوبی و «آر آر آی» اندونزی برای یک دوره سه ساله دیگر به عنوان اعضای شورای اجرایی ABU انتخاب شدند.

- در مراسم اختتامیه مجمع عمومی ABU (اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه) که امروز (22 نوامبر) برگزار شد، نمایندگان شبکه کی بی اس کره جنوبی و آر آر آی اندونزی برای یک دوره سه ساله دیگر به عنوان اعضای شورای اجرایی ABU انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از صفحه رسمی ای بی یو ، در جریان پنجاه و ششمین دوره از مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه که امروز در شهر توکیو برگزار شد، رادیو و تلویزیون ملی ازبکستان نیز به عنوان یکی دیگر از اعضای جدید شورای اجرایی ای بی یو معرفی شد.

نمایندگانی از رادیو و تلویزیون ملی ازبکستان در کنار شبکه کی بی اس کره و آر آر آی اندونزی فعالیت خود را به عنوان اعضای جدید شورای اجرایی ای بی یو از ژانویه سال 2020 آغاز خواهند کرد.

اعضای ثابت اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه، همچنین یانگ سونگ دونگ (Yang Sung – dong) مدیر شبکه KBS کره را به عنوان معاون جدید ای بی یو انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اجرایی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند

مدیران اجرایی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند