مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 13:202019-11-22سياسي

یگان ها در رزمایش مدافعان آسمان ولایت عملکرد مناسبی داشتند


فرمانده رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 گفت: یگان ها در رزمایش مدافعان آسمان ولایت عملکرد مناسبی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 در جمع بندی عملکرد نیروهای شرکت کننده در رزمایش با بیان اینکه این رزمایش با تلاش همه یگان های شرکت کننده بسیار موفق برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی کرده بودیم نیروهایی از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نقش نیروهای متخاصم وارد منطقه رزمایش شوند.

وی ادامه داد: سامانه های مختلف راداری و موشکی که با هوشیاری قبلا در منطقه مستقر شده بوند توانستند اهدافی را که وارد منطقه رزمایش شده اند، به موقع کشف، شناسایی و منهدم کنند.

فرمانده رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 تصریح کرد: تک تک سامانه هایی که در اینجا مستقر هستند، توسط افسران مجرب و متخصص هدایت شدند و ارزیاب ها نیز عملکرد سامانه ها و کارکنان ما را که عموما جوانان هستند، ارزیابی می کنند.

امیر رحیم زاده ادامه داد: برای اولین بار پس از تشکیل نیروی پدافند هوایی، ما مرکز عملیات پدافند هوایی مربوط به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) را در منطقه رزمایش مستقر کردیم و تحت فرمان و کنترل عملیاتی قرار گرفته بود که عملکرد این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان ها در رزمایش مدافعان آسمان ولایت عملکرد مناسبی داشتند

یگان ها در رزمایش مدافعان آسمان ولایت عملکرد مناسبی داشتند