مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 13:102019-11-22سياسي

امام جمعه مهاباد: شیطان بزرگ در راس ناامنی ها در کشور


امام جمعه مهاباد درخطبه های نمازجمعه این هفته گفت: دشمنان جمهوری اسلامی آشکارا درصدد ایجاد نا امنی درکشورهستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی افزود: شیطان بزرگ تنها هنگام تخریب و نا امنی ادعای حمایت از مردم ما را دارد درحالی که هم اکنون شدیدترین تحریم ها را علیه مردم ایران را اعمال کرده اند.

امام جمعه مهاباد درخطبه های نماز جمعه با اشاره به اغتشاشات چند روز گذشته در برخی از شهرها این قبیل تحرکات را از طرح ها و نقشه های شوم آمریکا دانست و گفت: شیطان بزرگ درحالی که شدید ترین تحریم های اقتصادی را بر ملت ایران اعمال کرده خواب ناامنی را برای کشور ما می بیند، اما مردم ایران از اول انقلاب تا کنون با تقدیم هزاران شهید و جانباز همواره ثابت کرده اند که اماده دفاع از امنیت کشورخود هستند.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین با خطاب قراردادن مسئولان افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و تشدید نظارت های مستمر بر بازار از گران شدن سایراقلام جلوگیری کنند.

خطیب نمازجمعه مهاباد در بخشی دیگرازخطبه ها پیامبر گرامی اسلام را تاثیرگذارترین و بی نظیرترین شخصیت جهانی عنوان کرد وگفت: حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) برای دعوت مردم به اسلام و ایمان آوردن آنها از قلب ها وارد میشد نه از دروازه شهرها و هدف از بعثت پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهاباد: شیطان بزرگ در راس ناامنی ها در کشور

امام جمعه مهاباد: شیطان بزرگ در راس ناامنی ها در کشور