مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-22سياسي

قیام و لبیک مردم به ندای رهبری نقشه دشمنان را خنثی کرد


قیام مردم غیور و ولایی سراسر کشور برای لبیک به ندای مقام معظم رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار بار دیگر نقشه های شوم دشمن دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه های نمازجمعه این هفته اهرم با اشاره به فرمان تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی(ره) در سال 59 و نام گذاری روز بسیج، اظهار داشت: بسیج تمام اصول اخلاقی و ایمانی به همراه خود دارد و هم طراز اصول اساسی انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن است.

امام جمعه  موقت اهرم افزود: بسیجی همواره باید وسط میدان باشد  تا فضلیت های اساسی انقلاب زنده بماند این حضوری است  که باید همیشگی و فراگیر باشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در کشور یادآور شد: افزایش بنزین به یک باره در کشور که باعث مشکلات و نگرانی هایی برای عموم مردم  شد، نیاز است نکاتی بیان نمایم که  اول بحث سهمیه بندی سوخت و بالا رفتن قیمت بنزین یک امر لازم بود که همه کارشناسان و اقتصاددانان و عموم مردم به آن اذعان داشتند.

صفری با بیان اینکه قیمت سوخت در کشور ما نسبت به همه کشورهای جهان ارزان تر است، خاطرنشان کرد : طرح افزایش قیمت بنزین باید به صورت  صحیح در کشور انجام می شد اما اجرای این طرح نیاز به مقدمات داشت که دولت می توانست از ابتدای تشکیل شروع به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام و لبیک مردم به ندای رهبری نقشه دشمنان را خنثی کرد

قیام و لبیک مردم به ندای رهبری نقشه دشمنان را خنثی کرد