مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-22سياسي

اشرار مسلح باید به اشد مجازات برسند


مسئولان قضایی باید با تمام کسانی که سلاح به دست گرفتند و اتاق فکر این اغتشاشات را تشکیل و راهبری نمودند با اشد مجازات و بدون هیچ گونه ملاحظه ای برخود نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج این قشر مردمی همواره در همه عرصه های حساس کشور حضور داشته و همیشه حامی کشور و ملت بوده است.

وی افزود: گرانی بنزین باعث نارضایتی مردم شد و مردم می خواستند نا رضایتی خود را به گوش مسئولین برسانند که با لشکر شیطان در خیابان های شهر مواجه شدند؛ لشکر شیطان موجب احساس نا امنی و ترس و وحشت مردم شدند.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکیدکرد: اغتشاشاگران از مردم نبودند و از مدت ها قبل آموزش دیده بودند برای چنین روزی تا به اهداف پلید خود برسند و با توجه به حساس بودن منطقه ماهشهر و همچنین وجود 21 پتروشیمی اقدام به بستن جاده های مواصلاتی نمودند تا بتوانند جلوی تولید پتروشیمی کشور را بگیرند و به اقتصاد کشور ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران از سوی کشورهای غربی حمایت می شدند اظهار کرد: کشورهای غربی امکانات و نیروهایی را برای سازماندهی اغتشاشات به شهرهای استان خوزستان اعزام نمودند اما با اقدام به موقع نیروهای امنیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرار مسلح باید به اشد مجازات برسند

اشرار مسلح باید به اشد مجازات برسند