مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-22سياسي

مصوبات مسؤولان معطوف به مطالبات مردم باشد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: مسؤولان ما باید گوش شنوای مطالبات به حق مردم باشند و نیازهای ولی نعمتان انقلاب را برآورده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: مسؤولان باید گوش شنوای مطالبات به حق مردم باشند و نیازهای ولی نعمتان انقلاب را برآورده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با تأکید براینکه مصوبات مسؤولان ما باید معطوف به مطالبات مردم باشد، خاطرنشان کرد: طرح های دولت و مجلس باید با رویکرد بهبود وضعیت معیشتی مردم در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

وی با توجه به ناآرامی های اخیر در کشورمان و نقش عوامل خارجی در ایجاد آشوب در شهرهای مختلف تصریح کرد: بسیج در کنار دیگر نهادهای نظامی و انتظامی و انقلابی اجازه نخواهد داد که عده ای آشوب گر که از هیچ جایگاهی در بین مردم برخوردار نیستند بخواهند آرامش مردم را برهم زنند.

محمدی ضمن تقدیر از بصیرت مردم در ناآرامی های اخیر کشورمان متذکر شد: مردم ولایت مدار و با بصیرت کشورمان به دنبال رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای صف های اعتراض خود را از آشوب گران جدا کردند چراکه مردم فهیم ما به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون پاک هزاران شهید گلگون کف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات مسؤولان معطوف به مطالبات مردم باشد

مصوبات مسؤولان معطوف به مطالبات مردم باشد