مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-22اقتصادي

هر چه زودتر اینترنت بومی و ملی را راه بیندازید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به وقایع اخیر پس از سهمیه بندی بنزین اظهار داشت: - امام جمعه موقت تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: حافظان امنیت کشور به معترضان بنزین کاری نداشتند، بلکه علیه متعرضان به جان و امنیت مردم وارد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به وقایع اخیر پس از سهمیه بندی بنزین اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر هفته گذشته جلوه نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان را دیدند.

وی تأکید کرد: خود دشمنان می گویند که سه سال برنامه ریزی کرده بودند و آدم هایشان را در خارج و داخل آموزش داده بودند و قارون منطقه، گاو شیرده ترامپ، عربستان سعودی پول هایش را در این این آشوب ها خرج کرد و رسانه در اختیارشان قرار داد و هرکاری توانستند کردند، اما خدا همه توطئه هایشان را خنثی کرد.

خطیب جمعه تهران افزود: معنای این این اتفاق این است که ملت ایران با خداست و دست خدا با این ملت است و این تجربه شیرین را داشته باشیم که رهبر این ملت با سرفرازی بیاید و بگوید با یاری خداوند دشمن را در عرصه سیاسی و نظامی عقب زدیم و این جلوه ای از عنایت خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر چه زودتر اینترنت بومی و ملی را راه بیندازید

هر چه زودتر اینترنت بومی و ملی را راه بیندازید