مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:052019-11-22سياسي

ملت انقلابی ایران با حضور گسترده خود توطئه دشمنان را خنثی کردند


توطئه ای که دشمنان با ایجاد آشوب و بلوا می خواستند عملی کنند با حضور مخلصانه و انقلابی مردم خنثی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی در کشور حاشیه هایی درست کردند که البته چنین رخداد به ظاهر کوچک بود که به سرعت خنثی شد ولی دارای پیچیدگی هایی بود.

وی بیان داشت: در مقایسه یا سایر کشورها قیمت حامل های انرژی در ایران به مراتب ارزان تر از سایر کشورها است و در برنامه پنجم توسعه نیز قرار بود قیمت بنزین به صورتی که به مردم فشار وارد نشود به قیمت واقعی نزدیک شود که این امر با تعلل دولت و مجلس به تأخیر افتاد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن انتقاد از کنار گذاشتن کارت های سوخت در سال های گذشته، افزود: این امر موجب افزایش قاچاق و همچنین رشد مصرف و اسراف شد که به همین دلیل سران سه قوه تصمیم گرفتند قیمت بنزین را افزایش دهند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری روش امام راحل در حمایت از تصمیم مسئولان و سران قوا در پیش گرفتند و از این اقدام که در واقع بر اساس تصمیم کارشناسان بوده پشتیبانی کردند.

مصلحت اداره کشور در پیروی از فرامین رهبری است آیت الله سعیدی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب برشمرد و عنوان کرد: آنچه در طی این سال ها ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت انقلابی ایران با حضور گسترده خود توطئه دشمنان را خنثی کردند

ملت انقلابی ایران با حضور گسترده خود توطئه دشمنان را خنثی کردند