مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 09:402019-11-22سياسي

دولت با نظارت، قیمت کالاهای اساسی مردم را تثبیت کند


اکنون که قیمت بنزین افزایش پیدا کرده، دولت بایستی قیمت کالاهای اساسی را کنترل کند تا مبادا فشار اضافی بر مردم وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: در برابر عظمت خداوند، بزرگی وجود ندارد که انسان در برابر آن غرش کند، یکی از راه های خداشناسی، تفکر انسان در رابطه با خود است بنابراین برای قدردانی از وجود ایزد منان  در همه زمان و مکان همواره به یاد خداوند منان باشیم.

وی افزود: اصلاح قیمت بنزین حواشی را در کشور ایجاد کرد، زیرا بنزین تنها کالای مصرفی محسوب نمی شود بلکه یکی از شاخص های اقتصادی عمومی کشور نیز بشمار می رود، تجربه ی گذشته نشان داد با افزایش قیمت بنزین کالاهای دیگر نیز افزایش می یابد و باعث فشار اقتصادی بر قشر ضعیف جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دولت باید تلاش کند قیمت کالاهای ضروری را افزایش داده نشود و قیمت کالاها را تثبیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: آتش زدن کلام الله قرآن مجید توسط افرادی خاص صورت گرفت، بدون شک این افراد حسابشان از مردم جدا است و این موضوع نشان از آموزش و سازماندهی این نیروها توسط بیگانگان بود، به طوری که کشورهای استکبار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با نظارت، قیمت کالاهای اساسی مردم را تثبیت کند

دولت با نظارت، قیمت کالاهای اساسی مردم را تثبیت کند