مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:552019-11-22سياسي

بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی هدف امام راحل در تشکیل بسیج بود


بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی و در مقابل استکبار و به ویژه آمریکای خونخوار هدف امام راحل بود.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی و در مقابل استکبار و به ویژه آمریکای خونخوار هدف امام راحل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج به فرمان امام راحل قرار داریم، اظهارداشت: پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند، امام فرمان تشکیل بسیج را دادند.

وی تصریح کرد: یکی از ماموریت های اصلی بسیج که امام راحل در آذر 67 متصور شدند، مقابله با کینه ورزی استکبار جهانی به ویژه آمریکا بود و امام گفتند که اگر در هر کشوری نوای بسیج وجود داشته باشد، سعادت ایجاد می شود.

رییس سازمان بسیج افزود: بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی و در مقابل استکبار و به ویژه آمریکای خونخوار هدف امام راحل بود تا با ایجاد فتنه، مردم آماده حضور در مقابله با دشمنان باشند.

سردار سلیمانی بیان کرد: در حالی که کشورمان بعد از انقلاب در حال استقرار دولت بود، با فتنه های متعهد و همچنین تجاوز عراق مواجه شد که باعث حضور بسیج در میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی هدف امام راحل در تشکیل بسیج بود

بسیج عمومی در مقابل فتنه افکنی هدف امام راحل در تشکیل بسیج بود