مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:502019-11-22سياسي

خون شهید شهریاری؛ جهت دهنده دانشمندان کشور


نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که با خدا معامله می کنند، جاودانه اند و آن روز خون شهید شهریاری به حرکت دانشمندان کشور جهت می دهد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که با خدا معامله می کنند، جاودانه اند و آن روز خون شهید شهریاری به حرکت دانشمندان کشور جهت می دهد.

حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه روز گذشته در یادواره شهید مجید شهریاری، اظهار کرد: پیامبران تنها برای بیان نصایح اخلاقی از سوی خدای متعال مبعوث نشدند، بلکه رسالت آنان برای هدایت واقعی جامعه و سیاست گذاری در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بود.

وی با اشاره به اینکه در زندگی ائمه اطهار (ع) به طور مکرر تلاش برای تصدی مناصب حاکمیت و در دست گرفتن قدرت مشاهده می شود، عنوان کرد: تمام تلاش اهل بیت (ع) این بود که حکومت را از طاغوت بگیرند و به دنبال سیاست گذاری اجتماعی بودند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این یک انحراف در سیره ائمه است که دین داران و اهل بیت (ع) را از ورود به مسائل سیاسی منع کنیم، در حالی که ائمه تلاش داشتند حکومت را از طاغوت بگیرند تا مردم را به سوی نور و کمال سوق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید شهریاری؛ جهت دهنده دانشمندان کشور

خون شهید شهریاری؛ جهت دهنده دانشمندان کشور