مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:452019-11-22سياسي

جوانان ایرانی باید به رهبران جنبش حل مسئله در کشور تبدیل شوند


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امروز وظیفه جوانان ایرانی این است که رهبران جنبش حل مسئله در کشور تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد بذرپاش صبح امروز در آیین اختتامیه بزرگترین رویداد سیاست گذاری و استارتاپی در حوزه توسعه پایدار سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: برگزاری اینگونه برنامه ها برای این است که بررسی کنیم چگونه ایده جوانان مستعد و متفکر را به عمل تبدیل کنیم.

 معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: جوانان تحصیل کرده کشور زیاد است، صرفا با نقد کردن مشکلات کشور حل نمی شود، در سیستان و بلوچستان برخلاف ظرفیت ها و استعدادهای بسیار، مشکلات زیادی وجود دارد که باید با استفاده از دانش و پژوهش و ایده ها، راهکاری برای برطرف کردنشان پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اگر در نگاه ها تغییر ایجاد نکنیم، نشستن و خرده گرفتن پیشرفتی ایجاد نمیکند، ما در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان کار را از سیستان و بلوچستان شروع کردیم استانی که سرشار از استعداد است اما کمتر دیده شده است، استقبال از این برنامه بسیار خوب بود، هم ایده ها و هم اقبال خوب بود، وی خطاب به دانشجویان گفت: باید روحیه خودباوری را در خود نهادینه کنید، عزم خود را برای تبدیل ایده به فرصت جزم کنید، امروز وظیفه جوانان ایرانی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ایرانی باید به رهبران جنبش حل مسئله در کشور تبدیل شوند

جوانان ایرانی باید به رهبران جنبش حل مسئله در کشور تبدیل شوند