مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:202019-11-22سياسي

عمل یک مبلغ بسیار موثرتر از سخن اوست


رییس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه عنوان کرد: سخن هرچند تاثیر سحرآمیزی دارد ولی عمل یک مبلغ بسیار موثرتر از سخن اوست زیرا مردم می بینند مبلغ آنچه را می گوید عمل می کند و پا جای پای ائمه می گذارد.

- ایسنا/قم رییس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه عنوان کرد: سخن هرچند تاثیر سحرآمیزی دارد ولی عمل یک مبلغ بسیار موثرتر از سخن اوست زیرا مردم می بینند مبلغ آنچه را می گوید عمل می کند و پا جای پای ائمه می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که در دارالقرآن و بیت ایشان برگزار شد، گفت: امروز به تبلیغات سنتی نمی توان اکتفا کرد.

وی در خصوص لزوم به روزرسانی شیوه های تبلیغ افزود: باید به متدها و ابزارهای جدید رو بیاوریم و حوزویان و دانشگاهیان که طلایه دار عرصه فرهنگی هستند باید همه تلاش خود را برای به کار گرفتن ابزار تبلیغ به کار بگیرند.

رییس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه ادامه داد: چند سالی است که انجمن علمی تبلیغ و ارتباطات در حوزه ایجاد شده ولی برخی به اشتباه تصور می کنند که این مجموعه هم در کنار مجموعه های اعزام مبلغ است درحالی که چنین ماموریتی ندارد؛ این انجمن متشکل از تعداد زیادی از استادان و فرهیختگان حوزه ارتباطات و تبلیغات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل یک مبلغ بسیار موثرتر از سخن اوست

عمل یک مبلغ بسیار موثرتر از سخن اوست