مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:452019-11-22دانش

دانشگاه آزاد کاشان درصدد ایجاد سرای نوآوری اسانس و عصاره های طبیعی


بیش از دو  هزار و 100 واحد صنعتی و سنتی تولید اسانس در منطقه کاشان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: با برآوردی که در منطقه کاشان شامل شهرستان کاشان و شهرهای تابعه شده ، 600 واحد صنعتی و هزار و 500 واحد سنتی تولید اسانس و عصاره های طبیعی کشور در این منطقه فعال است.

محمد عصاریان با اشاره به طرح ایجاد سرای نوآوری اسانس و عصاره های طبیعی در این واحد دانشگاهی افزود: با توجه به رویکرد جدید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در ورود به مراکز کارآفرینی، نوآوری و اشتغال و ورود به دانشگاه های نسل سوم، طرح آمایش منطقه ای در کشور با برنامه ای چندماده ای اجرا شده که براساس آن ظرفیت های اقلیمی و بومی هر منطقه از کشور شناسایی شده است.

وی ایجاد اشتغال پایدار مستقیم صنعت اسانس را شامل جمعیت 20 هزار نفری دانست و گفت: وجود شرکت هایی با ظرفیت و توانایی بالا ، فعالیت مدیران و نیروی انسانی مجرب و باتجربه در منطقه کاشان از ظرفیت های بالقوه این صنعت به شمار می آید.

رییس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: شهرت ملی و بین المللی گل سرخ و فرآورده های آن در کاشان و شست وشوی هرساله خانه مقدس کعبه با گلاب و تولید اکثر اسانس ها و عصاره های طبیعی در منطقه کاشان، لزوم وجود نگاهی علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کاشان درصدد ایجاد سرای نوآوری اسانس و عصاره های طبیعی

دانشگاه آزاد کاشان درصدد ایجاد سرای نوآوری اسانس و عصاره های طبیعی