مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-22سياسي

اجرای بیش از صد عنوان برنامه در هفته بسیج در درگز


بیش از صد عنوان برنامه در طول هفته بسیج در این شهرستان برگزارمیشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی ، سرهنگ پاسدار محمد رضا غفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج افزود: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، ناحیه مقاومت بسیج درگز اجرای 112 عنوان برنامه را در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی، غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه شهرستان از جمله برنامه های محوری در طول هفته بسیج است.

سرهنگ غفاری با اشاره به شعار محوری بسیج 40 سال خدمت،جهاد و شهادت افزود: وزیت رایگان، سرکشی و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج، بازدید از کارگاه های تولیدی و اعزام تیم های پزشکی تخصصی به مناطق محروم از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

فرمانده سپاه درگز با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان در همایش میقات صالحین گفت: مراسم بزرگ میقات صالحین روز جمعه با حضور یکپارچه بسیجیان به همراه میز خدمت مسئولین و ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از صد عنوان برنامه در هفته بسیج در درگز

اجرای بیش از صد عنوان برنامه در هفته بسیج در درگز