مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:102019-11-22اقتصادي

توافق با سه صندوق بیمه ای برای بیمه شاغلان روستایی


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار از بیمه 35 درصد شاغلان طرح اشتغال روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته امسال 100 هزار نفر از روستاییان را در طرح اشتغال روستایی بیمه خواهیم کرد.

- عیسی منصوری در گفت وگو با ایسنا، از اقدام وزارت کار برای بیمه شاغلان طرح اشتغال روستایی خبر داد و گفت: درصددیم تا بخشی از اشتغال که از طریق برنامه اشتغال روستایی به وجود می آید به اشتغال رسمی تبدیل کنیم.

توافق با سه صندوق بیمه ای برای بیمه شاغلان روستایی وی ادامه داد: با توجه به آنکه بر اساس تمام شماری که در این زمینه کردیم، عدد قابل توجهی از افراد شاغل در این طرح بیمه نشده بودند، لذا با سازمان تامین اجتماعی به ویژه صندوق روستاییان و عشایر، صندوق بیمه محصولات معدنی و صندوق بیمه محصولات کشاورزی به شکل شبکه ای توافق کردیم تا هر کسی که از تسهیلات اشتغال روستایی استفاده کرد نیروهای کارش الزاما در این مکانیسم بیمه شوند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار درباره آمار بیمه شدگان طرح اشتغال روستایی اظهار کرد: تا قبل از اقدام ما برای بیمه، حدود 35 درصد افراد در این طرح بیمه شده بودند.

بر اساس تمام شماری که از طریق سامانه ناظر صورت دادیم متوجه شدیم که تعداد بیمه شدگان کم است لذا این سازوکار را طراحی کردیم که بعد از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با سه صندوق بیمه ای برای بیمه شاغلان روستایی

توافق با سه صندوق بیمه ای برای بیمه شاغلان روستایی