مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:402019-11-22سياسي

تعیین محل هایی برای تجمعات مردم در راستای تحقق اصول قانون اساسی


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم تعیین محل هایی برای بیان اعتراض و برپایی تجمعات مسالمت آمیز احتمالی مردم در تهران در راستای تحقق اصول قانون اساسی تاکید کرد.

- محمد سالاری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح پیشنهاد تعیین محل هایی برای تجمعات مردم گفت: تصمیمی که شورای شهر تهران در ابتدای دوره پنجم گرفت در راستای تحقق اصول قانون اساسی کشور مبنی بر به رسمیت شناختن و قانونی دانستن اعتراضات مسالمت آمیز به مجموعه تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها و دستورالعمل های ابلاغی است.

وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع از ضرورت های انکارناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر جمهوریت نظام است و علی رغم همراهی که جامعه مدنی و رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی با این موضوع داشتند و اتفاقا مسئولین نظام هم در سطوح مختلف اعم از دولت، مجلس و سایر نهادها در سخنرانی ها و شعار های انتخاباتی و برنامه هایشان بر این امر تاکید داشتند؛ ولی متاسفانه مورد مخالفت قرار گرفت و به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: اتفاقات امروز جامعه ایران فارغ از محتوای طرح که مربوط به روزرسانی تدریجی قیمت سوخت است که در برنامه ششم توسعه به تصویب رسید و در محافل کارشناسی هم اکثریت نظریه پردازان و کارشناسان اقتصادی و سیاسی آن را مشروط به اجرای یک فرایند درست قبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین محل هایی برای تجمعات مردم در راستای تحقق اصول قانون اساسی

تعیین محل هایی برای تجمعات مردم در راستای تحقق اصول قانون اساسی