مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:352019-11-22بين الملل

گردان های عزّالدین قسام جزییات کامل عملیات لبه شمشیر را فاش کرد


گردان های شهید عزالدین قسام ، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس جزییات کامل عملیات هدف قرار دادن یک دستگاه اتوبوس ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده کورنت در جریان عملیات لبه شمشیر در سال گذشته را فاش کرد.

- گردان های عزّالدین قسام جزییات کامل عملیات "لبه شمشیر" را فاش کرد گردان های "شهید عزالدین قسام"، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس جزییات کامل عملیات هدف قرار دادن یک دستگاه اتوبوس ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده کورنت در جریان عملیات "لبه شمشیر" در سال گذشته را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گردان ها در پایگاه اینترنتی خود اعلام کردند که افشای جزییات این عملیات در هفتمین سالروز به کارگیری علنی موشک های هدایت شونده در جریان نبرد حجاره السجیل در سال 2012 انجام می گیرد که طی آن مبارزان قسام ضربه ای سخت و کاری به دشمن صهیونیستی وارد کرده و یکی از گشتی های نظامی آن را در شرق اردوگاه البریج هدف قرار دادند.

تصمیم پاسخ به دشمن به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از فرماندهان بخش عملیات گردان های قسام از جزییات اتخاذ تصمیم پاسخ به عملیات سری دشمن صهیونیستی در شب 11 نوامبر سال 2018 پرده برداشت و گفت: به محض اینکه مجاهدان قسام به هویت نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس پی بردند، ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های عزّالدین قسام جزییات کامل عملیات لبه شمشیر را فاش کرد

گردان های عزّالدین قسام جزییات کامل عملیات لبه شمشیر را فاش کرد