مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:302019-11-22اقتصادي

بازسازی جایگاه های سوخت آسیب دیده یک ماه طول می کشد


درپی ناآرامی های اخیر به دنبال اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین که به تخریب و غارت اموال عمومی و شخصی از سوی عمدتا عده ای آشوبگر منجر شد، تعدادی از جایگاه های سوخت هم دچار تخریب و آتش سوزی شدند که هنوز برآورد دقیقی از خسارات وارده اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز پس از اجرای طرح سهمیه بندی و اصلاح نرخ بنزین، اعتراضاتی در مخالفت با این تصمیم در برخی شهرها آغاز شد که به مرور زمان وضعیت از حالت عادی خارج و به تخریب و غارت اموال عمومی منجر شد.

اتفاقی که سرمنشاء آن مردم عادی نبوده و عمدتا گروه های سازماندهی شده آشوبگر مسوولیت آن را در شهرهای مختلف برعهده داشتند.

در پی این اقدامات، برخی جایگاه های سوخت دچار حریق و تخریب شدند و به واسطه آن نه تنها صاحبان جایگاه ها متحمل خسارت فراوان شدند، بلکه مردم نیز برای دریافت سوخت با چالش های جدیدی دست وپنجه نرم می کنند.

پیگیری ها از وضعیت جایگاه های سوخت بیانگر آن است که در استان تهران حدود 25 جایگاه دچار آسیب و خسارت شده اند که بیش تر مربوط به حومه تهران بوده است.

در همین رابطه محمد عطاپور - مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی- به ایسنا گفت: انتظار این حجم از تخریب را در جایگاه های بنزین نداشتیم و همه باید بدانند که این جایگاه ها با هدف خدمت رسانی به مردم و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی جایگاه های سوخت آسیب دیده یک ماه طول می کشد

بازسازی جایگاه های سوخت آسیب دیده یک ماه طول می کشد