مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 04:302019-11-22اقتصادي

خروش مردم دماوند در محکومیت اهانت به مقدسات پس از اقامه نماز جمعه


امام جمعه دماوند از برگزاری راهپیمایی اقشار مختلف مردم این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات که در اغتشاشات اخیر صورت گرفته بود خبر داد.

- حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای اغتشاشات اخیر در خصوص راهپیمایی مردم دماوند که جهت اعلام اعتراض در مقابل هتک حرمت های صورت گرفته برگزار می شود اظهار داشت: بعد از وقایع تلخی که به دنبال سهمیه بندی بنزین در کشور اتفاق افتاد شاهد برخی توهین ها به مقدسات و اتش زدن قرآن کریم و اهانت به مسلمانان و مساجد و برخی شعارهای ساختارشکنانه بودیم که در این راستا مردم به طور خودجوش راهپیمایی هایی را برگزار کردند.

وی افزود: در جلسه شورای هماهنگی دماوند که با حضور مسئولین برگزار شد مقرر گشت که بعد از نماز جمعه در شهرستان دماوند با مشارکت همه احاد به خصوص بسیجیان به مناسبت هفته بسیج، طلاب و اصناف جهت محکومیت اهانت به مقدسات و دفاع از ارکان نظام و تبعیت از ولی فقیه و تاکید بر مطالبات مردمی انشااله برگزار شود.

فتاح دماوندی در ادامه بیان داشت: انچه برای مردم مهم است اقتدار نظام و امنیت مردم است که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی و امنیتی برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم دماوند در محکومیت اهانت به مقدسات پس از اقامه نماز جمعه

خروش مردم دماوند در محکومیت اهانت به مقدسات پس از اقامه نماز جمعه