مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 17:052019-11-21سياسي

پیام شورای اسلامی شهر مشهد در پی اتفاقات اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور


شورای اسلامی شهر مشهد در پی اتفاقات اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شورای اسلامی شهر مشهد در پی اتفاقات اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: امنیت گوهر گرانبها و ارزشمندی است که زیربنای بنیادینی برای حیات اجتماعی و اعتلا یک جامعه است و بدیل و جایگزینی برای آن متصور نیست.

حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور میراث گرانسنگ ایثارگری خیل عظیم شهیدان، جانبازان و آزادگان عزیزی است که بایستی بر حفظ و صیانت از آن مراقبت کنیم.

وجود امکانات و رفاه در شرایط نبود امنیت، امری بی ارزش و فاقد اعتبار است، تجربه کشورهای همسایه که چند دهه درگیر ناامنی و جنگ های داخلی و خارجی هستند و تحمل رنج جانکاه ملت هایی که هنوز روی توسعه و آرامش را ندیده اند، شاهدی بر این مدعاست.

افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی کشور، دل نگرانی هایی را برای هموطنانمان طی چند روز اخیر به همراه داشته است، برکسی پوشیده نیست که اعتراض مسالمت آمیز به سیاست های اقتصادی دولت در چارچوب قانون یکی از حقوق اساسی شهروندان به حساب می آید و نشان از زنده بودن جامعه ای سالم و مطالبه گر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شورای اسلامی شهر مشهد در پی اتفاقات اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور

پیام شورای اسلامی شهر مشهد در پی اتفاقات اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور