مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 16:302019-11-21اقتصادي

دانشجویان البرزی در نظارت بر قیمت کالا ها به تعزیرات کمک می کنند


جواد قنبری زاد، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به همراهی دانشجویان با مسئولان در نظارت بر قیمت های بازار اشاره کرد و گفت: - مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی از همراهی دانشجویان البرزی با تعزیرات برای نظارت بر قیمت کالا های اساسی پس از سهمیه بندی بنزین خبر داد.

جواد قنبری زاد، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به همراهی دانشجویان با مسئولان در نظارت بر قیمت های بازار اشاره کرد و گفت: طرحی از سوی بسیج دانشجویی با وزارت بازرگانی در حال انجام است که بر اساس آن گروهی از دانشجویان به عنوان ناظر در سطح استان البرز در مناطق مختلف، به صورت نامحسوس بر قیمت کالا ها نظارت می کنند.

قنبری زاد با بیان اینکه جوابگو بودن این طرح به زمان نیاز دارد، گفت: این نوع برنامه ها به صورت کوتاه مدت می تواند کمک خوبی برای مسئولان باشد و حضور دانشجویان باعث کاهش جو روانی در جامعه می شود.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در راستای همین طرح قرار شده با شرکت هایی که تولیدکننده محصولات و کالا های اساسی مردم هستند، صحبت کنیم و اگر افزایش قیمتی داشته اند، دلیل آن را جویا شویم و اگر افزایش قیمت از سوی توزیع کننده کالا یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان البرزی در نظارت بر قیمت کالا ها به تعزیرات کمک می کنند

دانشجویان البرزی در نظارت بر قیمت کالا ها به تعزیرات کمک می کنند