مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:502019-11-21سياسي

امکانات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس درخدمت «شمیم نور»


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس: با تمامی امکانات در این بنیاد در خدمت وزارت آموزش و پرورش و طرح «شمیم نور» هستیم.

- نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور امروز (پنجشنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های دولتی و اجرایی کشور در ساختمان مرکزی راهیان نور برگزار شد.

در این نشست درباره طرح شمیم نور بحث و بررسی انجام گرفت و حاضران به تبادل نظر در خصوص این طرح پرداختند.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تشکر از وزارت آموزش و پرورش که در طرح شمیم نور پیشقدم شده است، اظهار داشت: ما در این فعالیت تخصص نداریم و متخصص تربیت فرزندان شما هستید.

وی با اشاره به علمی بودن تمامی فعالیت های آموزش و پرورش، تاکید کرد: با تمامی امکانات در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خدمت شما هستیم و از طرف رییس ستاد کل نیرو های مسلح نیز به شما قول همکاری می دهم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه افرادی که به عنوان راوی در این طرح حضور دارند، باید از مجموعه آموزش و پرورش باشند، گفت: زبان دانش آموزان را شما بلد هستید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس درخدمت «شمیم نور»

امکانات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس درخدمت «شمیم نور»