مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:302019-11-21سياسي

جدا کردن مردم از نظام از اهداف دشمنان


ساقط کردن نظام اسلامی و جداکردن مردم از نظام و اخلال در حوزه اقتصادی از مهمترین اهداف دشمنان خارجی از حمایت و هدایت اغتشاشات بود.

- مرکز کهیگیلویه وبویراحمد، مردم گچساران، با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگران و فتنه گران را در ناآرامی های اخیر در کشور محکوم کردند.

استاد حوزه علمیه شیراز در این آیین گفت: مردم گچساران با حضور گسترده در راهپیمایی محکومیت حرکت آشوبگران، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام علی اکبر ساجدی افزود: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم همیشه در صحنه ایران هیچگاه دست از آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا برنخواهند داشت.

وی افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن را اقدامی مهم برای شرایط فعلی و خاص اقتصاد کشور عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام و کشور با اجیرکردن اشرار قصد به آشوب کشیدن کشور را داشتند.

حجت الاسلام ساجدی گفت: ملت مومن و انقلابی ایران همواره در سخت ترین شرایط پشتیبان نظام و انقلاب و مقام عظمای ولایت هستند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی نشان دهنده بصیرت و آگاهی ملت ایران است افزود: ضرورت افزایش قیمت بنزین مطابق مصوبات قانونی مورد تفاهم هیات دولت، مجلس و مورد حمایت نخبگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدا کردن مردم از نظام از اهداف دشمنان

جدا کردن مردم از نظام از اهداف دشمنان