مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:052019-11-21سياسي

شرکت 3 میلیون و 700 هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال


مسئول فرهنگی موکب داران ستاد اربعین کشور در مازندران: 3 میلیون و 700 هزار زائر امسال در راهپیمایی اربعین شرکت کردند که 85 درصد بیشتر از پارسال است.

- حجت الاسلام احمدی در آیین قدردانی از فعالان فرهنگی اربعین حسینی در ساری با اشاره به شرکت 3 میلیون و 700 هزار ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین امسال گفت: برادری، وحدت و همکاری بویژه میان دولت ایران و عراق از مهمترین دستاورد های این همایش جهانی بود.

مسئول فرهنگی موکب داران ستاد اربعین کشور گفت: 170 هزار زائر از دیگر کشور های اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به افزایش شمار موکب های ایرانی امسال در عراق گفت: پارسال حدود 2 هزار و 80 موکب فعال بود که این شمار امسال به 2 هزار و 600 موکب رسید.

به گفته مسئول فرهنگی موکب داران ستاد اربعین کشور شعار الحسین یجمعنا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب کانون وحدت دوستداران مکتب اباعبدالله (ع) است.

او با اشاره به دیدار موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب گفت: بزودی موکب داران ایرانی با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: با رفع برخی مشکلات از سازمان عتبات عالیات، از سال آینده صدور هرگونه مجوز موکب به موکب داران از طریق ستاد فرهنگی موکب داران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 3 میلیون و 700 هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال

شرکت 3 میلیون و 700 هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال