مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:002019-11-21سياسي

رونمایی از آرامستان بهشت احمد ی شیراز


بزرگ ترین خانه ابد ی شیرازی هاتا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- ، مرکز فارس، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: با توجه به این که ظرفیت دارالرحمه شیراز در حال تکمیل است بحث تکمیل آرامستان جدید شیراز به سرعت در حال انجام است.

علی ناصری افزود: در حال حاضر آخرین مرحله تکمیل آرامستان بهشت احمد ی شیراز یعنی سردخانه آن در حال انجام است و مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی اظهارداشت: این سردخانه 620 متر وسعت دارد که 120 متر بزرگتر از سردخانه بهشت زهرای تهران است و در نوع خود بزرگ ترین سردخانه آرامستان های کشور است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز تصریح کرد: این سردخانه با 6 سالن در حالت عاد ی ظرفیت ظرفیت 180 متوفی بر روی تخت را دارد، اما در شرایط خاص ظرفیت پذیرش 350 متوفی را داراست.

ناصری با اشاره به فعال بودن ساختمان های خدماتی این طرح از جمله غسالخانه و نمازخانه ادامه داد: در حال حاضر این طرح در آمادگی کامل به سر می برد و تا یک ماه آینده سردخانه آن هم به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تنها مشکل اصلاح برخی راه های دسترسی به آرامستان است، گفت: در خصوص مسیر تونل کوهسار و دو پلاکی که در مسیر طرح قرار گرفتند نیز در حال حاضر تمامی مراحل تملک انجام شده و درگیر مسایل حقوقی هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آرامستان بهشت احمد ی شیراز

رونمایی از آرامستان بهشت احمد ی شیراز