مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:552019-11-21سياسي

مسئولان کشور مطالبات مردم را بشنوند


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تصمیم تغییر قیمت بنزین که با تصمیم سران سه قوه و  برای برون رفت از شرایط  اقتصادی کنونی بود، در شرایطی انجام شد که از قبل مردم سختی معیشت، - ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تصمیم تغییر قیمت بنزین که با تصمیم سران سه قوه و  برای برون رفت از شرایط  اقتصادی کنونی بود، در شرایطی انجام شد که از قبل مردم سختی معیشت، تورم، گرانی و رکود را به دوش می کشیدند و اکنون گرانی بنزین نیز به این مشکلات افزوده شد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امروز پنجشنبه 30 آبان در راهپیمایی مردم کرج که برای محکوم کردن اقدامات آشوبگران برگزار شد گفت: تجمع امروز نشان می دهد که مردم نظام، انقلاب و کشور را دوست دارند و برای دفاع از این ارزش ها به میدان می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: در جریانات اخیر معلوم شده که عده ای از آشوب گران عده ای از اتباع بیگانه و آموزش دیده بودند و دیدیم که چگونه امنیت کشور را در نقاطی از کشور مانند البرز و در شهرها از جمله فردیس، محمدشهر و کرج را به هم ریختند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه ها و آشوب های اخیر شهید دادیم و مجروح داشتیم و خسارت دیدیم خاطرنشان کرد: اما جلوی این فشارها که برای تسلیم شدن ما در برابر ظلم و استکبار است، ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کشور مطالبات مردم را بشنوند

مسئولان کشور مطالبات مردم را بشنوند