مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-21حوادث

سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از 3 حادثه سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان، گازگرفتگی خانواده ای 4 نفره در لاله شمالی و سقوط مردی 45 ساله از کوه صفه اصفهان خبر داد.

- فرهاد کاوه آهنگران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از فوت 4 نفر که به احتمال زیاد بر اثر گازگرفتگی بوده است خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 13:52 امروز وقوع این حادثه به آتش نشانی اطلاع داده شد و آتش نشانان از ایستگاه شماره 7 در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، اما یک خانواده 4 نفره در خانه ای 30 متری در خیابان لاله شمالی محله باتون در این حادثه جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ادامه به مردم توصیه کرد که حتماً مردم به صورت دوره ای و زمانی که بخاری و آبگرمکن را نصب می کنند دودکش ها را چک کنند که حتماً به سمت بیرون و فضای آزاد راه داشته باشند که دچار حادثه نشوند.

وی همچنین از سقوط مردی حدوداً 45 ساله از کوه صفه اصفهان در بعد از ظهر امروز سخن گفت و عنوان کرد: این حادثه در ساعت 14:59 به سازمان آتش نشانی اعلام و اکیپ امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد، هویت این مرد 45 ساله که زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را از دست داده بود، هنوز معلوم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان

سقوط پل هوایی در کمربندی شرق اصفهان