مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-21اقتصادي

پیش بینی کاهش 8 درصدی مصرف سوخت


قبل از اجرای طرح مدیریت سوخت 6 میلیون 300 هزار لیتر بنزین در شیراز مصرف می شدکه با اجرای این طرح با کاهش 8 درصدی مصرف بنزین به 5 میلیون لیتر می رسد - مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان فارس گفت: بنزین به میزان مورد نیاز در جایگاه ها و مخازن موجود است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما، مرکز فارس، بنی کریمی افزود: فارس سومین استان به لحاظ مصرف بنزین است و تا قبل از اجرای طرح مدیریت مصرف روزانه حدود 12 میلیون لیتر بنزین مصرف میشد.

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان فارس تصریح کرد: 40 درصد از کل سوخت فارس از پالایشگاه شیراز و مابقی از 6 پالایشگاه کشور و بیشتر از اصفهان و هرمزگان تامین میشود.

او با اشاره به که قبل از اجرای طرح مدیریت سوخت 6 میلیون 300 هزار لیتر بنزین در شیراز مصرف می شد گفت: 6.

7 درصد از مصرف بنزین کل کشور مربوط به فارس است و پیش بینی این بود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت با کاهش 8 درصدی مواجه شوبم و به بیش از 5 میلیون لیتر برسد، اگرچه با توجه به شرایط کنونی ارائه تحلیل دقیق هنوز ممکن نیست.

بنی کریمی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مصوب، بسته های جدید برای خودور های عمومی، سرویس مدارس، تاکسی اینترنتی، آژانس های شهری و خودرو های عمومی بین شهری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش 8 درصدی مصرف سوخت

پیش بینی کاهش 8 درصدی مصرف سوخت