مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-21اجتماعي

دانش آموزان باید آموخته های خود را از آموزه های قرآنی دریافت کنند


معاونت آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: سند تحول بنیادین روی اعتقاد دانش آموزان کار می کند تا آنها آموخته های خود را از آموزه های قرآنی دریافت کنند.

- اردستان-معاونت آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: سند تحول بنیادین روی اعتقاد دانش آموزان کار می کند تا آنها آموخته های خود را از قرآن دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهین جوانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم جشنواره مهر و مهربانی با نام هویت کودک ایرانی اسلامی در کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: ما باید این ذهنیت را به کودکانمان القا کنیم که یک ایرانی هستیم تا برای پاسداشت هویت خودشان تلاش کنند.

وی افزود: بحث هویت فرهنگی و پاسداشت ابنیه ها، آثار و تمامی آثار مکتوب و غیر مکتوب، ملموس و ناملموس که به دست ما می رسد باید از آنها درس بیاموزیم تا در کودکانمان نهادینه شود.

معاونت آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: هویت و مسلمان بودن کودک در دوره پیش دبستانی شکل می گیرد که خانواده ها این نقش بسیار مهم را قبل از ورود کودک به پیش دبستانی انجام داده اند.

وی ابراز داشت: ذهنیت کودکان در مدارس را فقط تا شش سالگی می توان تغییر داد چون رفتارهای آنها شکل گرفته و بعضی از کم و کاستی ها را فقط مدرسه جبران می کند که ارتباط بین والدین و مدرسه در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید آموخته های خود را از آموزه های قرآنی دریافت کنند

دانش آموزان باید آموخته های خود را از آموزه های قرآنی دریافت کنند