مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:562019-11-21اجتماعي

سامانه بارشی تا دوم آذر ماه فعال است


سازمان هواشناسی کشوربا اشاره به بارش باران در مناطقی از شمال، شمال شرق و شرق کشور به کشاورزان این مناطق توصیه کرده است، اقدامات پیشگرانه را در مدت فعالیت سامانه بارشی به کار بندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای با اشاره به بارش باران در مناطقی از شمال، شمال شرق و شرق کشور به کشاورزان این مناطق توصیه کرده است، اقدامات پیشگرانه را در مدت فعالیت سامانه بارشی به کار بندند.

در اطلاعیه شماره 122 این سازمان، ضمن اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه، دوم آذرماه از بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در این مدت در تعدادی از استان های کشور خبر داد.

در این اطلاعیه، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی و مه آلود شدن و اختلال تردد در جاده های کوهستانی، کاهش دید و احتمال کولاک برف و وزش تندباد های لحظه ای از مخاطرات فعالیت این سامانه در روز های آینده عنوان و به کشاورزان مناطق متاثر از فعالیت سامانه بارشی توصیه شده است، ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه و به کارگیری تمهیدات لازم، نسبت به محافظت از تاسیسات و مراقبت از سیستم های آبیاری تحت فشار و تخلیه سمپاش ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی تا دوم آذر ماه فعال است

سامانه بارشی تا دوم آذر ماه فعال است