مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:402019-11-21سياسي

مسؤولین به مطالبات منطقی مردم توجه کنند


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: اینجا یک مطالبه دو گانه وجود دارد، مطالبه اول از کارگزاران و مسئولان کشور است که وضعیت و دغدغه های مردم را ببینند و بشنوند و مطالبه دوم از مردم است که بررسی دقیقی از شرایط کشور داشته باشند.

- حجت الاسلام سید محسن شفیعی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص نحوه صحیح ابراز اعتراضات به حق مردم، اظهار کرد: حوادثی که اخیرا در کشور رخ داد، دو نگاه و مسئله را پیش روی ما می گذارد.

اول اینکه حرف ها و دغدغه های به حق مردم باید شنیده شود که در این راستا یکی از وظایف نمایندگان مجلس با توجه به جایگاه قوه مقننه، انعکاس درخواست های مردم است.

وی افزود: هم مسؤولان و مدیران اجرایی و هم نمایندگان مجلس و نخبگان وظیفه دارند حرف مردم را شنیده و منتقل کنند که به نظر می رسد در این زمینه کوتاهی شده و حق مطلب ادا نشده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: از طرف دیگر مردم عزیز ما باید بدانند که شرایط جامعه ما عادی نیست و دشمنان قسم خورده ما مترصد فرصت هایی برای سوءاستفاده از موقعیت های بحرانی کشور هستند.

وی ادامه داد: پس اینجا یک مطالبه دو گانه وجود دارد، مطالبه اول از کارگزاران و مسئولان کشور است که وضعیت و دغدغه های مردم را ببینند و بشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولین به مطالبات منطقی مردم توجه کنند

مسؤولین به مطالبات منطقی مردم توجه کنند