مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-21اقتصادي

41 طرح محرومیت زدایی استان مرکزی آماده بهره برداری


41 طرح محرومیت زدایی همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در نقاط مختلف استان مرکزی بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مجموع اعتبار هزینه شده در طرح های محرومیت زدایی استان مرکزی بیش از 180 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات سپاه روح الله، نهادهای حمایتی و بخشی نیز از سوی خیران استان تامین شده است.

محترمی افزود: طرح های محرومیت زدایی استان مرکزی شامل لایروبی قنوات، انتقال آب شرب و کشاورزی، ساخت و راه اندازی استخر آب، ساخت خانه محروم، ساخت خانه عالم، مرمت، بازسازی و ساخت مساجد، اصلاح معابر، زیرسازی خیابان های روستایی و ساخت پل است.

او گفت: 8 هزار جهادگر بسیجی در قالب اردوهای جهادی از آغاز عملیات اجرایی طرح های محرومیت زدایی در این استان فعالیت می کردند که این مهم باعث به حداقل رساندن هزینه های ایجاد طرح های محرومیت زدایی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه در خصوص ساخت و تحویل واحدهای مسکونی محرومان استان مرکزی که در نتیجه سیلاب بهار امسال به کلی تخریب شده بودند نیز افزود: ساخت 290 واحد از 550 واحد مسکونی استان مرکزی که در جریان سیلاب بهار امسال تخریب شده بودند به سپاه روح الله استان واگذار شد که 70 واحد به بهره برداری رسیده و بقیه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 طرح محرومیت زدایی استان مرکزی آماده بهره برداری

41 طرح محرومیت زدایی استان مرکزی آماده بهره برداری