مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-21سياسي

برگزاری 400 کلاس آموزشی سواد رسانه در مشهد/خراسان رضوی باید پایتخت فرهنگی مساجد شود


مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اهمیت سواد رسانه ای در جامعه و افتتاحیه نهضت سواد رسانه ای، گفت: از امروز تا دهه فجر قصد داریم در 400 مسجد مشهد آموزش سواد رسانه ای را آغاز کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان پیش از ظهر امروز در افتتاحیه نهضت سواد رسانه ای که در سالن روزنامه قدس برگزار شد، گفت: متأسفانه در کشور ما اول تکنولوژی وارد می شود و بعد فرهنگ استفاده از آن آموزش داده می شود.

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: مفهوم سواد در عصر ارتباطات فراتر رفته و دیگر بر خواندن و نوشتن دلالت ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و در حال پیشرفت هستیم، بیان کرد: اتفاقات امروز ضرورت دارد که به سواد رسانه ای دست پیدا کنیم، امروز هر نفر یک رسانه هستند و رسانه ی امروز محدود به زمان و مکان نیست.

محمدیان با اشاره به اینکه در حوزه انقلاب رسانه ای 15 سال از دنیا عقب هستیم، ادامه داد: از سال 1965 میلادی سواد رسانه ای در سراسر دنیا آغاز شد.

مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: چرا دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه و ضد انسانی علیه ایران هیچگاه اینترنت را تحریم نکرده است و این روزها که اینترنت قطع شده تمام دغدغه اش وصل شدن اینترنت در ایران است؟! وی تصریح کرد: دلیل این مسئله این است که دشمن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 400 کلاس آموزشی سواد رسانه در مشهد/خراسان رضوی باید پایتخت فرهنگی مساجد شود

برگزاری 400 کلاس آموزشی سواد رسانه در مشهد/خراسان رضوی باید پایتخت فرهنگی مساجد شود