مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-21بين الملل

خروج 4 هزار نظامی ارتش آمریکا از کره جنوبی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه چوسان ایلبو امروز (پنجشنبه) از احتمال خروج چهار هزار نظامی آمریکایی از کره جنوبی خبر داد.

- بنا بر برخی گزارش ها، واشنگتن در صدد خارج کردن چهار هزار نظامی خود از کره جنوبی در صورت شکست مذاکرات دو کشور در خصوص تأمین هزینه همکاری با آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه چوسان ایلبو امروز (پنجشنبه) از احتمال خروج چهار هزار نظامی آمریکایی از کره جنوبی خبر داد.

این روزنامه متعلق به کره جنوبی در گزارشی نوشت، در صورتیکه کره جنوبی مشارکت بیشتری در خصوص تأمین هزینه های حضور نیرو های آمریکایی در این کشور شرق آسیا نداشته باشد، واشنگتن موضوع خروج چهار هزار نظامی خود از کره جنوبی را بررسی می کند.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا اخیراً در خصوص تأمین هزینه نظامیان آمریکایی در کره جنوبی تصریح کرد: کره جنوبی می تواند و باید سهم بیشتری از هزینه های میزبانی این کشور از نظامیان آمریکایی در خاک خود را بپردازد.

روز سه شنبه هفته جاری، مذاکرات آمریکا و کره جنوبی درباره تامین هزینه های استقرار نظامیان آمریکایی در این کشور به دلیل خروج مذاکره کنندگان آمریکایی از اتاق مذاکرات، نصفه و نیمه پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 4 هزار نظامی ارتش آمریکا از کره جنوبی؟

خروج 4 هزار نظامی ارتش آمریکا از کره جنوبی؟