مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:262019-11-21سياسي

پشت سر رهبری از ارزش های انقلاب دفاع می کنیم


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اصفهان گفت: قوه قضاییه همانطور که با مفسدان اقتصادی برخورد کرد، اموال بیت المال را از اغتشاشگران خواهد گرفت و نسبت به لیدرهای آن ها بی توجه نخواهد بود.

- ایسنا/اصفهان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اصفهان گفت: قوه قضاییه همانطور که با مفسدان اقتصادی برخورد کرد، اموال بیت المال را از اغتشاشگران خواهد گرفت و نسبت به لیدرهای آن ها بی توجه نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (پنجشنبه) اجتماع مردمی اصفهان در میدان انقلاب با حضور جمع کثیری از مردم در حمایت از امنیت و اقتدار ملی انجام شد.

در این اجتماع، مردم اصفهان با دادن شعارهای دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست ، ما ذوالفقار حیدریم، مطیع امر رهبریم ، حمایت از ولایت، رمز نجات ملت ، ما همه عمار توییم خامنه ای، مطیع فرمان توییم خامنه ای ، فتته گر ننگت باد، آمریکا شرمت باد ، آمریکا حیا کن، ایران را رها کن انزجار خود از استکبار جهانی و اغتشاشگران را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم حجت الاسلام و مسلمین محمد طیبی فر- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اصفهان، اظهار کرد: باید از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با موضع گیری به موقع و هدایت مردم، کشور را از فتنه ای عظیم نجات دادند تقدیر کرد، ایشان جامعه اسلامی را به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت سر رهبری از ارزش های انقلاب دفاع می کنیم

پشت سر رهبری از ارزش های انقلاب دفاع می کنیم